Levering afvalbakken openbare ruimte Zoetermeer – Aanbestedingsnieuws

Levering afvalbakken openbare ruimte Zoetermeer

Foto: Google Streetview

Het onderwerp van de aanbesteding bestaat uit het leveren van afvalbakken voor de openbare buitenruimte. Het is hierbij van belang dat de te leveren afvalbakken passen in het straatbeeld en bij vervanging passen op de bestaande beugels. De te leveren afvalbakken inclusief accessoires dienen geleverd te worden conform het Programma van eisen. Buiten de reikwijdte van deze aanbesteding vallen de volgende producten en diensten:
– het leveren van straatmeubilair anders dan afvalbakken;
– het plaatsen van de afvalbakken.
Varianten zijn niet toegestaan.

De gemeente heeft in de openbare buitenruimte verschillende type afvalbakken staan, met name 50 en 70 liter afvalbakken. Momenteel worden de prullenbakken bij verschillende leveranciers ingekocht en worden de afvalbakken geplaatst door de wijkaannemers.
Het verwachte aantal te leveren afvalbakken bedraagt gemiddeld circa 60 stuks per jaar. Echter kan dit door een bouwproject of grootschalige vervanging of molest meer zijn.

De te leveren afvalbak is hufterproof (vandalismebestendig), dit betekent dat materiaal en uitvoering zo veel mogelijk bestand zijn tegen vernielingen. De buitenbak is van het materiaal: Sendzimir verzinkt staal corrosie werend. De afvalbak dient een uitneembare binnenbak te hebben. De binnenbak dient
uitsluitend horizontaal aan de voorzijde uitneembaar te zijn. De afvalbak dient bestand te zijn tegen allerlei weersomstandigheden (neerslag,
temperatuurschommelingen, zonlicht) en een minimale levensduur te hebben van twintig jaar. De afvalbak (buitenbak) dient in standaard RAL kleuren geleverd te worden, waarbij de standaard kleur RAL 6018 geel-groen wordt gehanteerd. Voor de overige eisen zie het programma van eisen bij de aanbestedingsdocumenten.

aanbesteder volgt met deze aanbesteding de openbare procedure. De te sluiten raamovereenkomst wordt aangegaan voor de duur van twee jaar met de optie tot verlenging van eenmaal twee jaar. De verwachte ingangsdatum is 1 december 2024, of direct na tweezijdige ondertekening van de raamovereenkomst.

Bron: Tenderned woensdag 18 september 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/349394

Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 19 september 2024

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »