Beheer tijdelijke woonunits Venrayseweg 81 t/m 87 Venlo – Aanbestedingsnieuws

Beheer tijdelijke woonunits Venrayseweg 81 t/m 87 Venlo

Foto: Google Streetview

Deze aanbesteding betreft het uitvoeren van beheerwerkzaamheden op en aan de tijdelijke woonunits welke worden geplaatst aan de Venrayseweg in Venlo. Voor deze locatie heeft de gemeente Venlo zesennegentig tijdelijke woonunits gekocht bij het Rijksvastgoedbedrijf en wenst deze te exploiteren voor de duur van (naar verwachting) tien jaar.
De tijdelijke woonunits bieden ruimte voor in totaal 204 personen en zijn bestemd voor ontheemde Oekraïners, Studenten en Starters. Voor zover de gemeente nu kan overzien blijven de tijdelijke woonunits tot en met 2034 staan. De woonunits dienen vanaf aanvang administratief, technisch, facilitair en sociaal beheerd te worden. Op dit moment is de planning als volgt: De verwachte start van de werkzaamheden staat medio december 2024 gepland. De bewoners zullen naar verwachting vanaf medio december 2024 in de woningen trekken. De mogelijkheid bestaat echter, dat er enige vertraging ontstaat in de start. Het gaat in deze aanbesteding om de volgende werkzaamheden:
• Sociaal beheer:
o Bevorderen van een prettige en veilige leefomgeving voor de bewoners;
o Eerste aanspreekpunt binnen het complex;
o Organiseren van activiteiten voor bewoners;
o Conflictbeheer;
o Opstellen van woon- en leefregels in samenspraak met de gemeente Venlo;
o Signaleren van zorg voor bewoners en doorgeven aan betrokken partijen;
o Signaleren van overlast en doorgeven aan betrokken partijen;
• Administratief beheer:
o Uitvoeren van inspecties voorafgaand aan de huur periode en na afloop van de huur periode;
o Begeleiden van bezichtigingen;
o Verzorgen van het verhuurproces
• Technisch beheer:
o Uitvoeren van preventief en correctief onderhoud aan het complex (de woningen), inclusief directe omgeving;
o Uitvoeren van dagelijks en planmatig onderhoud aan het complex (de woningen), inclusief directe omgeving;
• Facilitair beheer:
o Zorgdragen voor het complex (de woningen), inclusief directe omgeving op gebied van hygiëne;
o Huismeesterschap.

De geschatte opdrachtwaarde bedraagt €130.000,- exclusief btw per jaar. Deze schatting is gebaseerd op een bepaald bedrag per woning voor overkoepelende werkzaamheden, samen met een aanwezigheid van een huismeester op locatie. Het genoemde bedrag is zuiver indicatief. De gemeente Venlo geeft dan ook geen (omzet)garanties. Inschrijvers kunnen aan deze gegevens dan ook geen (impliciete) verwachtingen en/of rechten ontlenen.

De te sluiten overeenkomst wordt aangegaan voor de duur van twee jaar. Optioneel kan de gemeente Venlo eenzijdig besluiten de overeenkomst met viermaal twee jaren te verlengen. Daarmee is een maximale looptijd (inclusief verlengingen) van tien jaar mogelijk, welke aansluit bij de beoogde
gebruiksperiode. Voorzien is dat de overeenkomst medio december 2024 in werking treedt.

 

Bron: Tenderned donderdag 26 september 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/350784

Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 27 september 2024

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »