Aanbesteding Zaaksysteem Kempengemeenten – Aanbestedingsnieuws

Aanbesteding Zaaksysteem Kempengemeenten

De Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking Kempengemeenten heeft een aanbesteding uitgeschreven voor een zaaksysteem. De overeenkomst bestaat uit het implementeren, beschikbaar stellen, onderhouden en ondersteunen van een zaaksysteem in de vorm van een SaaS (Software as a Service) oplossing inclusief koppelingen.

Software
sja, hoe ziet een zaaksysteem eruit? ©ZaZ 2023

Het zaaksysteem wordt aangeboden als SaaS (Software as a Service) oplossing en omvat minimaal de volgende functionaliteiten:

• zaakfunctionaliteit, inclusief een zaken- en gegevensmagazijn;

• document- en recordmanagementfunctionaliteit;

• managementinformatiefunctionaliteit;

• functionaliteiten voor de optimalisering van de digitale dienstverlening.

Optioneel worden de volgende functionaliteiten uitgevraagd:

• klantcontactfunctionaliteit;

• aansluiting op MijnOverheid /Persoonlijke Internet Pagina (PIP);

Het zaaksysteem moet gekoppeld worden met:

• Centric Suite4SociaalDomein

• MS Office

• Scanner

De overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van minimaal 4 jaar en maximaal 10 jaar. De looptijd van de overeenkomst gaat in op het moment dat de oplossing in productie wordt genomen (naar verwachting 1 januari 2024).

De GR Samenwerking Kempengemeenten treedt namens KempenPlus op als opdrachtgever.

Bron: TenderNed, 24 april 2023

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *