Markt logistieke diensten gemeente Eindhoven – Aanbestedingsnieuws

Markt logistieke diensten gemeente Eindhoven

Foto: © De Kaaskoning

Aanbestedende dienst wenst met onderhavige opdracht het invullen van logistieke diensten rondom de negen weekmarkten in Eindhoven te bereiken. Het omvat hoofdzakelijk het beheren, onderhouden en plaatsen van gemeentelijke kantoor- en toiletwagens, kliko’s en afzetmateriaal. En daarnaast het beschikbaar stellen van een reserve kantoorwagen, hekwerken en verbruiksgoederen. Inclusief aan- en afsluiten op nutsvoorziening.

Binnen de gemeente Eindhoven worden op dit moment meerdere weekmarkten gehouden, waarop de markt logistieke dienstverlening van toepassing is. Het betreft de volgende markten:
Tarwelaan Maandag 12.00 16.30
18 Septemberplein Dinsdag 09.00 16.00
Winkelcentrum Woensel Woensdag 09.00 12.00
Kastelenplein Woensdag 13.00 16.30
Winkelcentrum Haagdijk Donderdag 09.00 12.00
Sint Trudoplein Donderdag 13.00 16.30
Sint Gerardusplein Vrijdag 12.00 16.30
Woenselse Markt Zaterdag 10.00 17.00
Catharinaplein Zaterdag 10.00 17.00

De opdracht inzake markt logistieke dienstverlening omvat op hoofdlijnen:
Wekelijks uit te voeren werkzaamheden:
– Het plaatsen en verwijderen van schrikhekken als afzetting van alle marktterreinen, waarbij het aantal schrikhekken kan variëren.
– Het transporteren, aansluiten op riolering en waterleiding, en afsluiten van één toiletwagen bij acht weekmarkten.
– Het transporteren, aansluiten op het laagspanningsnet, en afsluiten van een kantoorwagen bij vier weekmarkten.
– Het plaatsen en verwijderen van verkeerspionnen bij vijf weekmarkten.
– Het plaatsen van 240-liter afvalbakken (kliko’s), voorzien van afvalzakken, bij drie weekmarkten en het verwijderen van deze afvalbakken na lediging.
– Het schoonmaken van de toiletwagen na elke markt (totaal acht toiletwagens per week).
– Het wekelijks schoonmaken van een kantoorwagen (één kantoorwagen per week).
– Het schoonmaken van de afvalbakken na elke verwijdering van een markt.
Algemene werkzaamheden:
– Het in opslag houden, beheren en onderhouden van de toiletwagen en de kantoorwagen, waarbij het eigendom van deze wagens bij de gemeente ligt.
– Het ter beschikking stellen, in opslag houden en beheren van circa 30 schrikhekken met wisselende bebording, circa 15 verkeerspionnen en circa 20 kliko’s.
– Het ter beschikking stellen van een reserve kantoorwagen (type: “bouwkeet”).
– Het voorraadbeheer, leveren en aanbrengen van verbruiksgoederen zoals 240-liter afvalzakken, wc-papier, etc.
– Het voorraadbeheer van reserveonderdelen voor de toiletwagen en kantoorwagen waarbij de eigendom van deze onderdelen bij de gemeente ligt.

Opdrachtgever volgt een openbare procedure. De te sluiten raamovereenkomst overeenkomst heeft een initiële looptijd van vier jaar en gaat in per 1 januari 2025. De opdrachtgever heeft tweemaal eenzijdig de mogelijkheid om de overeenkomst onder dezelfde condities te verlengen met telkens maximaal 2 jaar.

Bron: Tenderned woensdag 25 september 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/350496

Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 26 september 2024

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »