Raamovereenkomst werkplekhardware gemeente Ede – Aanbestedingsnieuws

Raamovereenkomst werkplekhardware gemeente Ede

illustratie: pixabay.com

De doelstelling van de opdracht in deze aanbesteding van de gemeente Ede is de inkoop van kwalitatief hoogwaardige ICT-hardware, passend bij
de gemeentelijke organisatie tegen in ieder geval marktconforme prijzen (of lager), waarbij de leverancier als kwalitatief hoogwaardige samenwerkingspartner optreedt en proactief meedenkt. De ICT-hardware en de daarmee samenhangende services vormen één van de belangrijkste pijlers
waarop de dienstverlening van ICT naar de gemeente rust. Zowel ICT als de eindgebruikers verwachten daarom hoge kwaliteit van zowel de leveringen als de services. Inschrijver(s) dienen derhalve te beschikken over een zo breed mogelijk merken- en productassortiment tegen marktconforme prijzen. De opdracht omvat de volgende ICT-hardware:
Werkplek hardware
Onder werkplek hardware wordt onder meer, maar niet uitsluitend verstaan:
• Desktops, (mobiele) thin-clients, (hybride) laptops, docking stations, beeldschermen, invoerdevices (zoals muizen en toetsenborden)
• Onderdelen voor in gebruik zijnde hardware
• Aangepaste werkplekinrichting en/of onderdelen daarvan, zoals aangepaste muizen of toetsenborden;
• Aanverwante randapparatuur (zoals headsets, styluspennen, opslagmedia, (label)printers)
• Accessoires (onder andere laptoptassen, monitor armen, kabels).
• (Smart)phones
• Tablets (al dan niet met sim-card optie)
• Onderdelen voor in gebruik zijnde hardware
• Accessoires (zoals beschermhoesjes, stylus, oortjes, adapters, screenprotectors).
Leverancier moet in staat zijn om de volgende gerelateerde services te leveren, zoals onder meer, maar niet uitsluitend:
• Fysieke installatie
• Advies en consultancy*
• Configuratie
• In-/uitbouw accessoires
• Labelling
• Imaging
• Afvoer en schoning
• Onderhoud, support, reparatie en garantie
Alle bovenstaande leveringen zijn inclusief de hardware afhankelijke software (embedded en/of software in appliances en de eventuele additionele software-uitbreidingen daarop) die met de aankoop van deze ICT-hardware wordt afgenomen.

Opdrachtgever is met deze aanbesteding op zoek naar drie leveranciers voor het leveren van nieuwe werkplekhardware en mobiele devices en de hieraan gerelateerde services. Voor deze opdracht dient inschrijver toegang te bieden tot een volwaardig digitaal, inclusief centrale catalogus en een ondersteuningsportaal (administratief en logistiek) .

Opdrachtgever wil een raamovereenkomst aangaan met maximaal drie opdrachtnemers voor de duur van twee jaar met verlengingsmogelijkheden van tweemaal één jaar.
1. De nadere opdrachten worden op de volgende wijze verdeeld over de opdrachtnemers:
a. Tot een bedrag van € 30.000 excl. btw is opdrachtgever gerechtigd om de opdracht rechtstreeks aan één van de raamcontractanten te gunnen.
b. Indien de (geraamde) waarde van de opdracht hoger is dan € 30.000 excl. btw, dan zal er een minicompetitie uitgezet worden onder de raamcontractanten.
2. De voor de oorspronkelijke contractperiode overeengekomen bepalingen blijven tijdens de verlenging onverkort van kracht, tenzij in gezamenlijk overleg anders wordt bepaald en schriftelijk vastgelegd.
Als gunningscriterium voor de aanbesteding wordt gehanteerd:
“Economisch Meest Voordelige Inschrijving” (EMVI) op basis van de “Beste Prijs-Kwaliteitsverhouding” (BPK)
Gegadigden worden uitgenodigd om op basis van de verstrekte informatie een inschrijving in te dienen met inachtneming van de eisen en wensen die in de aanbestedingsdocumenten zijn geformuleerd.

Bron: Tenderned zaterdag 31 augustus 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/347362

Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 2 september 2024

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *