ICT hardware gemeente Haarlemmermeer – Aanbestedingsnieuws

ICT hardware gemeente Haarlemmermeer

Illustratie: pixabay.com

De huidige raamovereenkomst voor ICT hardware loopt op 4 januari 2025 af en wordt derhalve opnieuw aanbesteed. Namens de aanbestedende dienst is de clustermanager van Info+ de aanbestedende dienst voor deze opdracht. Teneinde het optimaal functioneren van de aanbestedende dienst te kunnen verwezenlijken en maximale flexibiliteit binnen een dynamische werkomgeving te blijven realiseren, heeft de aanbestedende dienst behoefte aan het sluiten van een raamovereenkomst met één opdrachtnemer voor het leveren van ICT hardware en aanvullende diensten.

De primaire dienstverlening omvat het leveren van ICT hardware inclusief logistiek en administratieve handelingen:
Voor gemeente Haarlemmermeer en OD NZKG:
• Werkplekapparatuur (laptops, desktops, tablets, beeldscherm etc.) inclusief randapparatuur en accessoires;
• Centrale hardware, zoals: servers, storage (ten behoeve van het opslaan van camerabeelden van beveiligingsinstallaties voor gebouwen) routers, switches en Wi-Fi access points, hebben betrekking op: (draadloze) verbinding(en) binnen en tussen gebouwen en/of verschillende locaties;
• Hybride vergadersystemen voor kleine en middelgrote vergaderzalen, zoals TV schermen, MS-Teams gecertificeerde opname apparatuur, Teams Rooms Panels;
• Smartphones inclusief accessoires;
• Tablets inclusief accessoires.

Voor gemeente Haarlemmermeer specifiek en voor OD NZGK optioneel
• Professionele vergadervoorzieningen voor o.a. Raadszaal en een aantal grote vergaderruimten. Met een mogelijkheid voor uitzending op een intern kanaal & internetkanaal. Bestaande uit regiesystemen, TV schermen, IP-camerasystemen, geluid- en microfoon apparatuur;

Naast de levering van werkplekapparatuur vallen in het algemeen ook de volgende aanverwante diensten onder de raamovereenkomst:
• Installatie gereed opleveren laptop;
• Gebruiksklaar opleveren werkplek;
• Gebruiksklaar uitleveren beeldscherm;
• Gecertificeerd afvoeren laptop;
• Apple gerelateerde dienstverlening.

De raamovereenkomst heeft een looptijd van vier jaar, de aanbestedende dienst heeft de optie de raamovereenkomst te tweemaal te verlengen met één jaar. De ingangsdatum van de overeenkomst is 4 januari 2025. Mede op basis van historische gegevens bedraagt het te verwachten volume voor ICT- hardware circa €13.800.000,- exclusief btw over de maximale looptijd van zes jaar, waarbij de volgende opsplitsing is gemaakt:
Gemeente Haarlemmermeer: €10.000.000,-
Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied: €3.800.000,-.

Bron: Tenderned zaterdag 20 juli 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/343935

Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 22 juli 2024

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *